Veelgestelde vragen
Bestelling & levering
Voor verzendingen binnen Nederland en België zijn de verzendkosten €4,95.
Voor bestellingen buiten deze landen zijn er wel verzendkosten, deze kosten zie je meteen bij het afrekenen.
Wanneer je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging via e-mail.
Heb je deze niet ontvangen? Geen zorgen! Stuur ons even een mailtje naar info@salomae.nl, dan bekijken wij of je bestelling goed is ontvangen.
Bestel je op een werkdag voor 15.00 uur? Dan zorgen we ervoor dat je pakketje dezelfde dag nog wordt verzonden! Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een track & trace-code waarmee je jouw pakketje kunt volgen.
Woon je in Nederland? Dan wordt je bestelling meestal binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Woon je in België? Reken dan op een bezorging binnen 2-3 werkdagen.
We houden je op de hoogte zodra je pakketje onderweg is!
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, dus als je een wijziging of annulering wilt doorgeven, laat het ons dan zo snel mogelijk weten!
Stuur een mailtje naar info@salomae.nl met jouw gegevens (naam, ordernummer).
Houd er rekening mee dat als je bestelling al is verzonden, wijzigingen of annuleringen helaas niet meer mogelijk zijn. In dat geval kun je de items na ontvangst retourneren of ruilen.
Ruilen & retourneren
Wil je een item ruilen of retourneren? Stuur ons dan een mailtje naar retour@salomae.nl met daarin de volgende informatie:
- Je naam en bestelnummer
- Het item dat je wilt retourneren
- De reden van je retour
- Of je het item wilt ruilen (voor een andere maat of kleur) en zo ja, welke maat/kleur
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 14 dagen en sturen we het nieuwe item zo snel mogelijk naar je op!
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. We raden aan om het pakketje met Track & Trace te versturen, zodat we altijd weten waar het is.
Wil je een item ruilen? Dan brengen wij voor het versturen van het nieuwe pakketje geen verzendkosten in rekening!
Je hebt 14 dagen de tijd om je online bestelling te retourneren, vanaf het moment dat je jouw pakketje hebt ontvangen.
Zodra we je retour hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 14 dagen. Vanaf dat moment kun je het bedrag binnen enkele werkdagen op je rekening verwachten.
Betalen
We accepteren betalingen via iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard), en PayPal. Betalingen verlopen veilig via Mollie.
Nee, momenteel bieden we helaas nog niet achteraf betalen aan via Klarna.
Zodra je betaling succesvol is, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Heb je deze niet ontvangen? Geen zorgen! Stuur ons even een mailtje naar info@salomae.nl, dan bekijken wij of je bestelling goed is ontvangen.
Mijn account
Klik rechtsboven op "Inloggen" en kies daarna voor "Account aanmaken". Vul je gegevens in en je bent klaar om te shoppen!
Write a clear and concise answer to guide your customers.
Nee hoor, je kunt ook zonder account bestellen. Maar een account heeft wel voordelen!
Je gegevens worden automatisch ingevuld bij je volgende bestelling, je hebt een overzicht van je bestelgeschiedenis, én je bent als eerste op de hoogte van de nieuwste trends en exclusieve aanbiedingen.
Wil je je account verwijderen? Stuur ons even een mailtje op info@salomae.nl, en we regelen het voor je!
Klachten
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur een mailtje naar info@salomae.nl via daar lossen we dit zo snel mogelijk voor je op!
Stuur ons een mailtje op info@salomae.nl met je bestelnummer en de ontbrekende items. We gaan het meteen voor je uitzoeken en zorgen ervoor dat je bestelling snel compleet is.
Wat vervelend! Stuur een mailtje naar info@salomae.nl met daarin jouw ordernummer en een duidelijke foto van het kapotte item. We kijken samen naar een goede oplossing!